I´m the birthdaykiddo of today


 
Dagen spenderades på en svettig friidrottsdag med många trötta pepz, då menar jag inte bara mig själv som låg i gräset och sov vid dem aktiviteterna/grenarna som jag inte kunde vara med på... Kunde faktiskt bara vara med på kula.. eftersom att jag inte kan springa.. Rougestrecken på våra kinder är där varav att man skulle "klä ut sig" till en viss färg i sin klass och vi fick rosa och orange.. 
   Och när jag kom hem så städade o fixade jag på mitt rum lide för det var kaoz..:s När mamsen kom hem från jobbet så hade hon min käraste lilla söta glittermoster med sig!!! (sofie) 
   På morgonen så sjöng dem för mig o så och edvin gav mig 15 spänn, så nu är jag rik typ;) Jag fick inget av mamma för jag skulle få det efter skolan och då skulle jag till tandläkaren med så utan att hon hade berättat det så trodde jag att jag skulle till tandis på återbesök och kolla bettskenan men tydligen så skulle jag skaffa ett tandsmycke, ett guldigt ❤️. Det syns ganska dåligt på bilden men fint blev det iaf, och så fick jag 2 par solglasögon, 2 tröjor och 1 väska från Lager157, vita rosor och Oreo choklad. 
   Det var ganska mycket min dag, till mat på kvällen åt vi smörgåstårta och prinsesstårta och hade allmänt mysigt. Mamma fyller ju år den 19 maj, alltså dagen innan mig så vi firade henne samtidigt!:) 
 
 
 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på