Jag menade ju inte såhär


Åh.. Mitt imunförsvar är nog bland det bästa som finns och därför önskar jag ofta att jag ska bli sjuk och få ligga hemma när alla andra är i skolan! Meeen när jag väl blir sjuk så är det (detta hände igår alltså) så att jag blir sjuk på en fredag efter att skolan redan har slutat och jag lovar dig att jag säkert kommer att bli frisk innan måndag när skolan börjar igen! Lixom fuck u, + att nu så ligger jag och är sjuk här i min säng och det är verkligen hemskt.. Hostar så jag håller på att spy, nyser oftare än nånsin och snoret bara rinner. Inte nog med att jag känner mig hemsk så ser jag inte mycket bättre ut heller.. Vaknade 08:14, hörde min mosters röst så jag drog på mig ett par mjukisbyxor, gick på toa och tvättade av ansiktet sen så skyndade jag mig upp. Fattade lixom inte vad hon gjorde här så tidigt ;) Men det var för att hon och mamma skulle till Ullared med sin andra syster och sina kusiner och ha det lite mys där denna helgen, jag trodde att det var nästa helg dem skulle dit så jag skyndade mig ner till mitt rum för att hämta mina presentkort och ta kort på sakerna med mammas mobil som jag ville att hon skulle köpa till mig. Så aa det var min morgon, och ahhah när jag skyndade mig så mycket så blev jag yr och orkade göra ännu mindre, orkade inte äta heller för den delen så det är vad jag ska göra nu - äta. Tänkte göra toast, är sugen på det + så orkar jag typ inte äta nånting annat. 
 
Jag erkänner - det suger att vara sjuk. 

Postat av: Isabelle Olofsson

sv: men vad underbart! Krya på dig :)

Svar: Tack! :)
Annie Roxmarker

2014-03-30 @ 19:39:59
URL: http://isabelleolofsson.se/



Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på