Prao


Ska praoa med Lina vecka 12 någonstans här vi bor.. Finns typ ingentiiiing, eller jo det gör det ju men där blev det just upptaget.. För det var nämligen en i våran klass som också ville praoa på Roddys, det är ju hens "passion". Punkt. Kommer gå dit ändå! För vi hade också varit där och frågat för två dagar sen, om du tror att jag ger mig sådär lätt så känner du inte mig, inte för att du gör det ändå men aa. 
 
Ställen jag vill praoa på för att veta om jag vill jobba där senare i livet nån gång:
  • Konditori (helst Roddys som sagt)
  • Mäklare 
  • Godistillverkningsfabriksak
  • Inredningssak, kommer inte ihåg vad det heter..
 
Hade kunnat säga typ Ica eller nåt sånt men vill inte va som alla andra, få minimi lön och leva som om jag tror att jag har det bästa livet. Nonono vill bli rik, veta att jag har det bästa livet och brinna för mitt yrke! Helst mäklare i typ New York, Californien, Miami eller nåt sånt fint land/stad. (suger på geografi)




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på