Man kan inte plugga


Tänkte skriva lite när jag tycker att man inte alls kan plugga!
  • Man kan helt klart inte plugga när man fryser,
  • när man är hungrig,
  • när man är trött och inte heller om man är stressad.
Så vad behöver man för att plugga?
  • Någon slags muta som man får när man har gjort färdigt det man pluggade,
  • värme,
  • gärna lägga ifrån sig mobilen då jag antar att man inte behöver den
  • och så behöver man tid.
Varför tror ni att jag skriver detta just nu? 
   Okej jaa delvis för att jag egentligen borde plugga färdigt engelskan.. men också för att jag idag såg Clara Henrys video om 8 sätt att plugga roligare och insåg att jag faktiskt vill lära mig att plugga både smartare och roligare då hon bara hade gjort en skämt video..
   Så om du vet något sätt så dela med dig till mig ch lämna en kommentar! Behöver verkligen det...
 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på