Angående juice


Juice är ju otroligt fantastiskt skit gott, men det sätter också sina spår. Jag älskar juice, alla sorter faktiskt. Så ett tag drack jag väldigt mycket gottigt och tandläkaren sa ju att ja det är bra och bla bla bla sen efter typ ett år eller nåt så sa dem åt mig att "Nej nu räcker det, du får inte dricka juice mer! Syran har frätit bort en del emalj på dina tänder så om du fortsätter dricka lika mycket kommer dina tänder inte vara så fina längre." Självklart sa dem ju inte exakt såhär men nästan, och emalj är det som är det vita på dina tänder och utan det skulle dem typ vara genomskinliga eller nåt åt det hållet.. 
   Efter det beskedet drack jag max en dl om året och ni skulle bara veta hur sjukt plågsamt det är!! Så när jag är i Spanien ska jag dricka lagom mycket juice eftersom att mamma är inte där och tjatar på mig om hur dåligt det är och hade dem tänkt att jag aldrig skulle dricka det igen eller? 
 
 
Jag älskar juice - vill du göra mig glad? Kom med juice, helst apelsinjuice. Då blir jag superglad. 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på