Svar på frågestunden


Från Anonym:
Vad har hänt med ditt ben? vill veta typ allt 
Svar: Asså jag föddes med ett för kort ben (detta handikappet heter dysmeli och står för outvecklade kroppsdelar), när jag var sex år så gjorde jag en benförlängning eftersom att då skiljde det nio centimeter på benen och när jag var tolv gjorde jag en till för att det skiljde 6,5 cm. Knäskålen har glidit ur led och underbenet hade vridit sig utåt. Så då fick jag en ställning som gick runt benet med spikar in i benet och skruvade på den lite varje dag för att benet skulle vrida tillbaka sig. I hela mitt liv så har jag brutit samma ben på ungefär samma ställe två gånger.. För nån vecka sen hade jag (tvåårsjubileum) med mina fula och efterblivna kryckor (vet inte om jag ska skratta eller gråta btw) Det är typ vad som har hänt med mitt ben och nu så håller jag på att träna upp det då benet knappt har några muskler kvar. 
 Haru pojkvän? 
Svar: Önskar jag hade. 
Oskuld? 
Svar: Yes box!
Gillar du Justin Bieber? 
Svar: Jag är ingen beliber men jag gillar vissa av hans låtar och visst han har snygg kropp chill stil.
Hetro? 
Svar: Jajamän. 
Mörkrädd? 
Svar: jag är inte rädd för själva mörkret - jag är rädd för vad som finns i mörkret. 
 
Från Elin:
Vem är din idol?
Svar: I musikvärlden då eller? Isåfall så är det Isak Danielsson, Demi Lovato, Cody Simpson, Linnéa Henriksson, Katy Perry, Oscar Zia och Jason Derulo. Har väldigt blandad musiksmak som du kanske märker^^
Är jag din bästavän? 
Svar: Du var, tills vi bråkade. Men som du kanske märkt så försöker jag komma dit igen medans du inte verkar vilja. 
Oskuld? 
Svar: Ja det är jag oavsett vad rykten säger. 
Tycker du om mej? 
Svar: Vill du att jag ska göra det? Haha nejmen du är fett skön och har dina dåliga sidor precis som alla andra.. 
Singel? 
Svar: Jajamän!
Leb? :') 
Svar: Nej det skulle jag inte vilja påstå^^
 
Från Rebecka:
Favoritsminkprodukt?
Svar: Just nu så är det nog min foundation Wake Up från Isadora. 
Vad tycker du om min blogg? :)
Svar: Jag tycker att den är jätte fin och om man frågar någonting så får man snabbt svar på det :)
 
Från Fickan:
Jag vet allt om dej typ.. Men.. 
Hur många har du legat med? 
Svar: zero :)
Vart vill du bo i framtiden? 
Svar: Californien, lyxig takvåning i New York, Spanien, Skåne eller Visby (omg gotta love that place!!) aa jag vill bo på sjukt många ställen men vi får se vart ödet leder mig.. Men kommer nog aldrig att bo i Sthlm^ Syster yster, kommentera vart du kan se mig bo! <3333
Landet eller storstan? 
Svar: Både och faktiskt, älskar det "typiska" lantlivet men också storstan där man har nära till allt^^ Så aa kommer nog att ha iallafall en sommarstuga på landet!
Nötter eller chips? 
Svar: Du vet sånna där chilli nötter vi åt när vi var små krossar lätt chipskategorin! :D
Gillar du chimpanser?
 
Svar: Jaklart, mina bästa vänner ju!

Här kommer alla svaren från frågestunden jag hade förra året någon gång som jag aldrig svarade på.. Oopsi Daisy ;pPp Hoppas ni blir nöjda med svaren och uppdateringen som pågår! :) Någon gång i veckan när jag har tid så kommer det att komma ett sånt där inlägg med "before I die" bilder! Redovisningen idag gick prima men stammade mig igenom hela skiten var väll inte sådär jätte bra.. Men kommer nog att få en positiv bedömningskommentar av min lärare känns det som.  
 
 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på