some quotes


1. Har du något husdjur? - Kom inte hit moi katt bits
2. Namn 3 saker som är fysiskt nära dig - Håret på mina armar :s
3. Vad är vädret just nu? - Svart. 
4. Kör du? Om så har du kraschat?  - Neup men har kört golfbil och fyrhjuling and look I'm still alive!
5. Vilken tid vaknade du i morse?  - 6:30 (försov mig)
6. När var sista gången du duschat? - Igår klockan 05:30 för att vara på pricken
7.  Vilken var den senaste filmen du såg? - Frozen 
8. Vad står det i ditt senaste sms du fick? - "Var försiktig idag, det är halt" 
9. Vad är din ringsignal? - Vet inte, blev fkn rädd när jag fick ett sms en gång så ha inte för stora förhoppningar när du ringer till mig och förväntar dig ett svar :$
10. Har du någonsin varit i ett annat land? - Yees
11. Tycker du om sushi? - Groteskt.
12. Var köper du dina matvaror? - Bitch my motha is doing dat 
13. Har du någonsin tagit medicin för att hjälpa dig somna snabbare? - Neup
14. Hur många syskon har du? - 5 halvsyskon, 2 riktigta. 
15.  Har du en stationär dator eller en laptop? - Laptop is da shit
16. Hur gammal blir du nästa gång du fyller år? - Då får jag cykla utan cykelhjälm
17. Bär du kontaktlinser eller glasögon? - No i'm kinda perfecto 
18. Har du färgat ditt hår? - Jajamön
19. Säg något du planerar att göra i dag. - Matte, äta, duscha, sova. 
20. När var sista gången du grät? - Fredags I think
21. Vad är din perfekta pizza toppning? - Ost
22.Vilket föredrar du: hamburgare eller cheeseburgare? - cheeseburgare for life
23. Har du någonsin haft en all-nighter? - And that is?
24. Vad är din ögonfärg? - Gråblå, som en mulen vinterdag..
25. Kan du känna skillnaden i smak mellan Pepsi och Coke? - Har bara zero hemma så de vetifan^^




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på