Mitt sportlov


Sa ju i ett av de förra inläggen att jag skulle ge er något att läsa. Höhö med detta menade jag antagligen att ni skulle få stå ut med ett jag-har-inte-gjort-ett-jävla-skit-på-lovet-inlägg, för det har jag inte! När sista dagen i skolan passerade kände jag att åhh nu ska jag sitta och råplugga hela detta lovet!! Och du tror det blev så eller? Nehedutack så blev det då inte.. Insåg typ i onsdags att åh men hallå där jag har lov, vad har jag gjort på mitt lov? Det kommer jag knappt ihåg själv.. Lyckat, så extremt lyckat! Och då sa jag till mig själv att plugga.. Men dock så kom det saker i vägen, skulle bland annat på begravning och sedan färdas upp till Jönköping där min kära Glitter moster bor! Både sorgligt och lite mindre sorgligt. På torsdagen var jag på stan med mamma och Edvin och gjorde massa ärenden! Så alltså fick jag halva lördagen och hela söndagen på mig att svara på massor med tråkiga (!!!!!!!!!!!) historie frågor och några mindre tråkiga frågor om blodomloppet, blev klar med dem roliga frågorna men dem tråkiga finns kvar.. Historie frågorna var dock inte något vi hade i läxa utan något som jag bara ville få gjort. Kan också engelska glosorna prima tills imorgon! 
Hare bra! ❤️




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på