För 17 årsen kom den bästa till vår värld


HIPP HIPP HURRA PÅ DIN MÄRKELSEDAG, HA DEN ÄRA HA DEN ÄRA ATT GRATULERA! Mina fina, underbara, extremt världsbästa syster yster! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer aldrig någonsin att lämna dig i sticket igen! Du är det absolut bästa jag har och kommer alltid att ha, våra syster- och bästa vänsband är starkare än kedja, tjockare än månens omkrets och går inte sönder om någon pissar på dem! Vi är dem dansande palmerna i öknen som gick genom sol och vatten för att hitta varnadra, jag är så otroligt glad att just jag, pyttelilla jag får ha äran att kalla dig stora syster, det kan jag säga det är det inte många som får men många som hade velat ha en perfecto stora syster som alltid finns där när man deppar och bara vill slå ner någon, lavio världens absolut bästa fästa ♥ (Bjussar på några fina bilder) Puss älsklings hjärtat!
Klicka på bilden här ovan med dem fabulöst fina bilderna jag har fiskat fram eller på länken längre upp :)




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på