Dödligt sjuk


Matteprov imorgon.. I sånnahär tillfällen önskar jag att jag blev dödligt sjuk och tyvärr inte skulle kunna komma till skolan imorgon och göra provet. Men det är också när man önskar det mest som det aldrig händer! Men aja nu ska jag göra repetions uppgifterna för att veta lite vad som kommer komma på provet. 
 
Ingen är inne på skype så här sitter jag och ruttnar med halvbrunfläckiga bananer och min dator. Jag kommer avlida. Ruttna. Somna. Lyssna på musik i min ensam het. Vara trög. Seg. Inte fatta ett skit. Osv. Osv. 
 
Ha en mysig söndagseftermiddag alla andra där ute som inte har förstått att dem ska ha ett prov varje vecka i ett tag till och som bara går i åttan.. Nejmen jag menar det, kolla på en film och drick varm choklad mjölk! Det skulle iallafall jag ha gjort ;*




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på