Spain 2014


Längtar som hundan! Åh åh åh kan det inte bara bli midsommar nu så att jag kan få åka iväg? Ska följa med mormor och stig, en vecka Kristina och en vecka Sofie = 3 hela veckor borta från Sverige! Kan inte bärga mig att få sätta mig på flyget.. Men mamma tror att jag kommer sakna henne och vilja åka hem, babe thats wrong. I would never want go home from the Paradise. För er som undrar så ska vi till Alicante och vi ska bo i mormor och Stigs vänners hus som ligger lite utanför stan. Just nu är jag nästintill fattig haha men det är ju typ sex månader kvar så det blir nog bra ändå. 
 
Saker jag absolut ska ta vara på när jag är där:
  • Sola och bli mega brun!
  • Dricka juice (inlägg kommer om varför)
  • Bada, inte en enda gång på hela detta året har jag badat ute :(
  • Cykla, längtat i typ 2 år efter att få cykla ordentligt.
  • Fota och få as fina bilder när jag väl är på ett fint ställe,kommer kunna ta med stativet också så det blir gött.
  • T-I-D-E-N, när man har sommarlov och är utomlands så går tiden väldigt snabbt och när man åker hem önskar man att man hade gjort något annat och tagit vara på tiden så det ska jag göra. Jag ska gå upp tidigt så att man verkligen har mycket av dan på sig att göra olika saker när man är där så att jag slipper ångra att jag låg och sov den där extra timmen istället för att till exempel gå ut och lägga sig i solen. Vem sa att man inte kunde fortsätta sömnen där liksom? Problemet är bara att man måste vända på sig innan det är försent.
Bilden är tagen från altanen av huset där vi ska bo. 
 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på