Sammanfattning


Sa att jag skulle lägga upp bilderna igår men hittade inte så många då + att jag och mamma åkte och tränade på kvällen och sen dusch och massa skit på det så ni fick några idag istället. Absolut inte alla men iallafall några, så att ni har något att kolla på.. ;) Kommer antagligen komma upp fler "before I die bilder" med jämna mellanrum men det är ganska svårt att faktiskt hitta en bild på vad man vill göra innan man ligger under gräset i sin kista och att alla är i samma storlek är inte heller easy peasy så aa.. (I inlägget före detta kan du hitta några av mina drömmar)
Lite uppdatering idag, imorgon ska jag till ortopedtekniska och prova mina träningsskor om dem passar eller inte som kom idag, det blir färgglada skor från Asics! Fräsigt. Haha vilket allmänt fult ord egentligen.. Gud va fräsig du är idag! hahah. Nu ska jag duscha och sen så orkar jag inte göra någonting mer så då blire sänga! Verkligen slappedag idag, dans på idrotten (Tjeckisk/Amerikansk polka..), tidiga bussen hem, äta lite, sätta/lägga sig i sängen men Betty & Samuel på skype, veta att jag måste göra matte (och det ska gudarna veta att det gjorde jag tills jag inte fattade ett skit!) och så nu ska jag snart gå och lägga mig i min uppvärmda säng. Tänkte precis skriva att jag inte har några prov denna veckan and then I was like; bitch that was not fun.. Ni får fan ta och säga lycka till till mig och ge mig en rejäl lyckospark, som om det skulle hjälpa.. Ska ha matteprov imon, men tjena vad roligt det ska bli va?! Som jag sa till Samuel "Matte kan gå och stoppa upp en miniräknare i röven"..fina ordval, tack jag vet.




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på