Pretty little liars


Omg visst är serien bra, eller vad tycker ni som har sett den? Dock är den sjukt läskig och jag håller typ på att svettas ihjäl av rädsla i vissa delar.. Önskar att jag kunde se den utan bekymmer och så men har haft ungefär ett års uppehåll sen jag kollade på serien sist.. För det kändes nämligen som om någon kollade på mig och förföljde mig, precis som om det fanns en "A" i mitt liv! Vet att det låter helt sjukt men det var därför jag slutade kolla.. 
Är just nu på avsnitt 14 i serie 4, och om ni kollar på swefilmer är jag här: Pretty Little Liars S04E14. Skrämde jag skiten av er? Önskar ni att det är nu jag ska säga: Ha där fick jag er eller något liknande?! Sorry, kan inte det för då skulle jag ljuga.. Önskar själv att det var ett torrt och tråkgt skämt men nej. 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på