130214


Hade ju somsagt matteprov idag och hade seriöst fett mycket ångest men sen när jag hade gjort halva kände jag att det gick sketa bra men sen blev jag lite trött (jaa du läste rätt, trött) men nej jag somnade dock inte, det hade varit konstigt! Men min hjärna slutade typ att fungera så sista uppgiften var så svår att jag inte ens kunde försöka tänka fram ett någorlunda vettigt svar till den och sen så chansade jag på en som visade sig nääästan vara rätt (svarade 85% och svaret var 88%). Men jag gick därifrån med en mindre tyngd från min kropp (hjärta, hjärna, säg vad du vill) och mådde bra tills vi skulle ha historia, för er som inte känner mig så hatar jag historia/religion/allt som är gammalt från djupet av mina fötter! Och det bara för att dem är längst ner på min kropp. 
Åkte till sjukan vid 3 när vi slutade och provade mina skor, superduper fina och sköna! Sen skjutsade Stig hem mig och då satte jag mig nästan direkt med dem där as tråkiga engelska glosorna, skrev till Lina hur mycket vi hatar paddan och hade lite torsdagsångest för att vi blandade ihop alla glosorna, kände mig smart eftersom att Lina och Betty knappt kunde en enda glosa^^ 
Under dagen har jag sett ganska många bilder av Quinn i Glee och insåg att jag inte har kollat på det på typ sådär två år och intalade mig själv att när jag har tid så ska jag börja kolla på det igen. Så nu ska jag kolla på Gossip girl, Glee och Friends.. Skolan ska jag jobba ifatt med på lovet som in i väggen så att jag slipper tänka på det! Om det går för min Bettan så ska vi kanske sova hos henne imon och kolla på romantiska filmer medans alla myser med någon tjej/kille när det är alla hjärtans dag! Lina åker till Sthlm imon för att sjunga gosspel i nån kyrka där, kommer sakna min homie:*
 
 
 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på