Lite framtidsdrömmar


 
På måndag (9/8) ska jag till växjö för att röntga mitt ben, jag ska till hjälpmedelscentralen och få en cykel som man cyklar med armarna och så skulle jag typ till dietisten med. När min doktor i Lund har kollat på röntgen bilderna så kommer han ringa till oss senare och berätta att det är ok för mig att rida igen! (Fast endast på lugna hästar pga säkerheten..) Även om jag inte får rida vanligt då så kommer jag att få rida med vagnen. 
Hästarna på bilden är tagen från min instagram@annieroxmarker och visar Dior och Turi (ser inte om det är Turi eller Johanna) Ha en bra vecka och jag kommer återkomma med resultatet!
 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på