Boktips #1


Om ni känner att ni vill läsa en rättså hemsk bok om (jag kan inte hålla mej) våldtäkt så är denna att rekommendera. Nu kanske ni tror att jag går runt och läser våldtäkts böcker på fritiden men det var faktiskt vår mentor som sa att vi skulle läsa den! 



Boken heter - Kort kjol och är skriven av Christina Wahldén. 

Jag tycker boken är sjukt bra skriven dock att man blir lite förvånad av vad dem skriver i ett specifikt kapitel.. Började nästan gråta alltså, min kompis reagerade mycket starkare - hon gick ut i skogen och grät och skrek för att hon tyckte att världen var så orättvis och elak.. Man reagerar olika på boken helt enkelt, absolut läsvärd! 

Postat av: jeannaz

Usch sa otackt, later valdigt spannande

2013-10-15 @ 20:01:38
URL: http://jeannaz.com



Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på