äntligen bevisat


 
Nu äntligen är det bevisat att det är höst och detta inviger jag med fett mycket mys dock ett minus med att jag måste plugga istället för att kolla på någon äckligt romantisk film.. Men aja, det är smällen man får ta när det är lag på att gå i skolan. Fast som ni ser har jag redan hamnat på fb.. Detta är en instagram bild då jag inte hittar laddaren till kameran just nu. Men den dyker säkert fram snart, ha det gött alla som måste jobba eller gå i skolan istället för att vara hemma och mysa! 
 

Postat av: Belinda Breed

Höst är jättemysigt!

Svar: Ja, visst är det!
★ Annie ★ Alfina ★ Maria

2013-10-07 @ 19:15:31
URL: http://belindaz.blogg.se/



Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på