Ny familjemedlem


Idag fyller mamma 35 år, så grattis till min lilla puttenuttiga mammsen! Niclas fick besked i torsdags kväll om att han skulle få den äran att bygga en 2-vånings kaninbur. Vid ca 14 tiden så åkte vi ut till någon som bor mitt ute i ingenstans (jag skojar inte, GPS;en visste inte ens vart det låg^^). För att köpa en liten dvärgkanin. har tidigare i mitt liv haft kaniner så det är inget nytt! Den och sina syskon som redan var sålda för det ynkiga 20:- hade precis blivit leveransklara så dem vet inte än om det är en tjej eller kille, men dem trodde att det var en liten flicka som vi skulle få ta hand om. När vi kom hem igen med en kanin rikare släppte vi ner den i buren så att den skulle få lite tid att känna sig hemmastadd. Min lillasyster Signe höll på att skrika så den är väl typ livrädd för henne nu eller nåt sånt.. Men för att lilla kaninen skulle få lite ensamtid att bli lugn på så gick vi in och åt födelsedagsfika. 
Här är den lilla gosisen! 
 
Senare på kvällen så skulle jag gå och duscha men jag blev så arg så jag låg och skrek i kudden utan någon särskild andledning.. Sen bytte jag rent i min säng och pluggade matte tills jag somnade istället. Hehe.

Postat av: Louise - Elsalouise.blogg.se

Söt kanin! :)

Svar: Tack! :)
★ Annie ★ Alfina ★ Maria

2013-05-23 @ 10:11:05
URL: http://elsalouise.blogg.se



Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på