Skolan suger^^


Jamen hej på er alla fagra varelser! HAHA omg asså.. fick tillbaka min skoldata idag efter att den ehm..ja.. blev fuktskadad *hosthost* Märkte nyss att mina över 1000 bilder was gone!!! GAH wtf ska jag göra nu?? Det är inte det ändå ilandsproblemet vi har på denna lilla jord.. Tänkte inviga min dator med att ta en liten egobild.. hehe good luck whit that Sherlock.. På min förra dator så fanns det en kamera och en lampa över skärmen. Men på den här lilla fula datorn så finns det bara en liten j*vla lampa och ingen kamera!! Omg fatta!! Jag är sårbar just nu, och efter den här besvikelsen tänker jag INTE betala för den! Ha en bra dag, jag och Betty ska till stan senare och Samuel ska kanske hänga med.. 

Postat av: Moster Glitter

OMG, världen slutade just snurra...!!
HUR ska du klara dig utan webcamera, gullet? ;P <3

Svar: Ja den gjorde just det! Jag venne, haha x)
★ Annie ★ Alfina ★ Maria

2013-06-03 @ 21:00:36



Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på