Så fruktansvärt arg


 
Okej, nu är det så att min mobil (den på bilden) har gått och skaffat en ny ägare utan att meddela det till mej.. Någon har alltså snott min mobil efter att jag tappade den i bussen (jag vet inte om jag gjorde det men jag vet inte heller vart den är).. Hatar allt just nu! Och provet vi hade igår gick piss! Svarade på 15 frågor av 17 då jag inte alls kom ihåg dem och alla andra kunde jag men ändå fick jag bara 19/45 och måste göra omprov. Jag hatar min lärare, åh vad arg jag blir! På engelskan innan blev jag så arg att jag började lipa.. Hatar våran engelska lärare också eftersom att hon har muntliga förhör hela tiden så att vi inte lär oss någonting. 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på