Taggad till miljonen


(Bild från google)
 
Lina skulle klippa sig i tisdags och vi sa åt henne att snagga sig men ofc vågade hon inte det, den mesen. Så hon sa att om jag gör det så ska hon också göra det - sagt är sagt och kommer aldrig igen! 
 
Alltså har jag och mah friendo bestämt att snagga oss tsm i jul. Och omg va sjukt jävla taggad jag har blivit genom att kolla runt på bilder ;3
 

Postat av: Fickan Muffin

Haha ditt hår Annie, varför?! Men det kommer säkert passa dej sjukt bra :D
Själv ska man färga sitt hår och byta stil (återigen) <3

Svar: Haha kommer bli fett najjs men kommer sakna mitt hår..:'( vad ska du ha för stil nu då?;o❤
Annie Roxmarker

2013-11-08 @ 10:09:20
URL: http://berraflizz.blogg.se



Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på