Ni som har blogg vet hur det är..


..när man har mycket att göra, pallar inte med sakerna man måste göra så istället gör man ingenting. Man orkar inte skriva eller dela med sig av sin smexighet till omvärlden och sen så glömmer man halvt bort att man ens har en blogg.. Men aja nu är det iallafall jullov och skit.. Gött att slippa skolan i en evighet, det är typ 2 veckor och 5 dagar men ändå man behöver ju inte vara i skolan, right? Under tiden som jag inte har varit här inne och röjt har jag 
 
  • haft prov
  • massssa läxa
  • glosor
  • lite mer prov
  • oroat mig för betygen
  • gjort allt för att få bra betyg
  • ätit mat
  • godis
  • chips
  • och en massa annat konstigt och tuggbart
  • kollat på film
  • tjänat pengar
  • varit i ullared,
  • på ikea,
  • i Lund,
  • hos sjukgymnasten
  • och antagligen i skolan
  • gått ut när det pissregnat
  • velat vara miljadär
  • bo i ett varmt land
  • kolla på lite mer film
  • städat mitt rum
Där ser ni! Iam not that lazy kid you know..okej då men bara litee.. 




Alla har ett namn, vad är ditt?
Jag är här ofta

Har du en mailadress? (Våran hemlis)

Har du en blogg/hemsida?

Här kan du skriva det där du tänkte på